ao 225 yhteisöllinen toiminta 2020-21

Jäsenten on mahdollisuus osallistua aktiiviseen toimintaan läpi vuoden. Osallistumalla kokouksiin voit vaikuttaa ja kehittää oman ao:n toimintaa omien tarpeiden ja toiveiden mukaisesti. Toiminnassamme huomioimme Koronaepidemian tuomat rajoitukset.

Yhteisöllisen toiminnan tavoitteena on jäsenistön yhdistäminen ja hitsaaminen kiinni ammattiosastoon. Jäsenten jaksamisen tukemiseksi järjestämme toiveiden mukaista yhdessä tapahtuvaa mukavaa toimintaa ja touhuamista.

Jatkuneen koronaepidemian takia yhteiset toiminnat peruttuja:
27.1.2021  lähihoitajapäivänä suunniteltu elokuvaesitys joudutaan  peruuttamaan koronarajoitusten vuoksi. Elokuva joka valittiin syyskokouksessa saa ensi-iltansa vasta syksyllä.

Epidemian rauhoituttua ao järjestää esim. rentoutus-,  liikuntatuokioita, retkiä yms. tapahtumia. Kesäaikaan järjestetään mahdollisesti edellisten vuosien tapaan matka  lähiympäristön kesäteatteriin. Selvitämme myös mahdollisuutta järjestää yhdessä lähiseudun ammattiosastojen kanssa yhteistä toimintaa esim. ostos- teatteri- tai risteilymatkaa.

15.10.21 vietämme ammattiosaston 40-vuotisjuhlia.